Αναπνοές κατά τη διάρκεια του τοκετού

Αναπνοές κατά τη διάρκεια του τοκετού

Χρησιμότητα αναπνοών

Ίσως πιστεύετε ότι οι αναπνοές δεν σας χρειάζονται εάν έχετε σκοπό να κάνετε επισκληρίδιο αναισθησία.
Θα πρέπει να μάθετε τότε ότι οι αναπνοές δεν χρησιμοποιούνται μόνο κατά την ώρα του τοκετού αλλά και έως ότου να πάτε στο μαιευτήριο. Στο χρονικό διάστημα που θα μεσολαβήσει θα πρέπει να αναπνέετε σωστά έτσι ώστε να εξασφαλίσετε την σωστή οξυγόνωση του εμβρύου, την δική σας σωστή αυτοσυγκέντρωση στον ρυθμό της αναπνοής ώσπου να περάσει ο πόνος , και την συσσώρευση δυνάμεων του οργανισμού σας για την ώρα του τοκετού. Την θωρακική και την κοιλιακή αναπνοή θα την χρησιμοποιήσετε και κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης σας σε καταστάσεις άγχους, αϋπνίας, φόβου κ.α.

Η θωρακική αναπνοή

Ξεκινάμε τις αναπνοές εισπνέοντας από την μύτη και εκπνέοντας από το στόμα.

Με κάθε εισπνοή αισθάνεστε το κατώτερο μέρος των πνευμόνων να γεμίζει με αέρα ενώ το κάτω μέρος των πλευρών φουσκώνει προ τα έξω και πάνω.

Ακουμπήστε τις παλάμες σας στα πλευρά σας και νιώστε τα κινούνται προς τα έξω την στιγμή που εισπνέετε. Είναι μια αναπνοή που μοιάζει σαν το τέλος ενός αναστεναγμού.

Οι βαθιές αναπνοές επιδρούν ηρεμιστικά και είναι ιδανικές για την αρχή και το τέλος των συστολών.

Η υψηλή θωρακική αναπνοή

Ακουμπήστε τις παλάμες σας στον θώρακά σας, εισπνεύστε από την μύτη και εκπνεύστε από το στόμα.

Οι αναπνοές αυτές πρέπει να είναι γρήγορες και πλούσιες.

Νιώστε να ανασηκώνετε και να διευρύνετε το στήθος σας και το άνω μέρος των πνευμόνων σας με κάθε εισπνοή. Μετά από 10 τέτοιες αναπνοές ίσως χρειαστείτε να πάρετε μια βαθιά αναπνοή (θωρακική).

Αυτή η αναπνοή χρησιμοποιείται όταν η συστολή βρίσκεται στην κορύφωσή της.

Η κοιλιακή αναπνοή

Ξεκινάμε τις αναπνοές εισπνέοντας από την μύτη και εκπνέοντας από το στόμα.

Ακουμπήστε τις παλάμες σας στην κοιλιά σας – με κάθε εισπνοή αισθάνεστε την κοιλιά σας να σπρώχνει τις παλάμες σας προς τα έξω και με κάθε εκπνοή χαλαρώνει και επανέρχεται στην αρχική της θέση.

Η κοιλιακή αναπνοή θα σας βοηθήσει σε όλη την διάρκεια της εγκυμοσύνης σας γιατί γυμνάζει τα εσωτερικά κοιλιακά όργανα, οξυγονώνει σωστά τον οργανισμό σας και το έμβρυο και προσφέρει ηρεμία και χαλάρωση σε καταστάσεις άγχους και αυπνίας.


0 Comments

Leave a reply

©2019 Το www.maia.gr αποτελείται από γυναικολόγους και μαίες, που εξειδικεύονται σε θέματα μαιευτικής. Ο ρόλος του είναι ερευνητικός, επιστημονικός και γνωμοδοτικός. Η εφαρμογή παρέχει στο χρήστη μαιευτικές πληροφορίες. Η παρούσα εφαρμογή δεν αποσκοπεί στη διαφήμιση ιατρικών υπηρεσιών. Αντιθέτως, αποτελεί ένα χώρο ενημέρωσης και ανταλλαγής ιδεών στα πλαίσια της κοινωνίας της πληροφορίας. Η Εφαρμογή παρέχει πληροφορίες γενικού χαρακτήρα και έχει σχεδιαστεί για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Θα πρέπει πάντα να συμβουλευτείτε ένα γιατρό ή άλλο επαγγελματία του τομέα της υγείας .

Log in with your credentials

Forgot your details?