Διατροφικός Οδηγός για Θηλάζουσες: Διατροφή κατά τη γαλουχία - Συμβουλές για την εγκυμοσύνη.

Διατροφικός Οδηγός για Θηλάζουσες: Διατροφή κατά τη γαλουχία

Η διατροφή παραμένει ιδιαίτερα σημαντική και κατά την περίοδο της γαλουχίας, καθώς οι διατροφικές ανάγκες του μωρού σας καλύπτονται μέσω του μητρικού γάλακτος.

Επομένως, όπως και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, είναι σημαντικό να διατηρήσετε την ισορροπία και την ποιότητα στη διατροφή σας, προκειμένου να διασφαλίσετε ότι προσλαμβάνετε όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε εσείς και το μωρό σας.

Στον ακόλουθο πίνακα παρουσιάζονται οι διατροφικές συστάσεις κατά την περίοδο της γαλουχίας για όλες τις ομάδες τροφίμων.

Επιπλέον, παρουσιάζονται οι ομοιότητες και οι διαφορές των συστάσεων (ποιοτικές και ποσοτικές) σε σχέση με τις συστάσεις για τις γυναίκες κατά την αναπαραγωγική ηλικία.

Πίνακας 7. Διατροφικές συστάσεις κατά τη γαλουχία, σε σύγκριση με τις συστάσεις κατά την αναπαραγωγική ηλικία

wdt_ID Ομάδα τροφίμων Διατροφικές συστάσεις κατά την αναπαραγωγική ηλικία 1ο εξάμηνο γαλουχίας 2ο εξάμηνο γαλουχίας
1 Λαχανικά 4 μερίδες/ημέρα 4 μερίδες/ημέρα 4 μερίδες/ημέρα
2 Φρούτα 3 μερίδες/ημέρα 3 – 4 μερίδες/ημέρα 3 – 4 μερίδες/ημέρα
3 Δημητριακά (ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά) & πατάτες 5-7 μερίδες/ημέρα 6-8 μερίδες/ημέρα 5-7 μερίδες/ημέρα
4 Γάλα & Γαλακτοκομικά 2 μερίδες/ημέρα 3 μερίδες/ημέρα 3 μερίδες/ημέρα
5 Κόκκινο κρέας Έως 1 μερίδα/εβδομάδα 2-3 μερίδες/εβδομάδα (1 μερίδα:120 γραμμάρια) 2-3 μερίδες/εβδομάδα (1 μερίδα:120 γραμμάρια)
6 Λευκό κρέας 1-2 μερίδες/εβδομάδα 2-3 μερίδες/εβδομάδα (1 μερίδα:120 γραμμάρια) 2-3 μερίδες/εβδομάδα (1 μερίδα:120 γραμμάρια)
7 Αυγά Έως 4/εβδομάδα 4-5/εβδομάδα 4-5/εβδομάδα
8 Ψάρια και Θαλασσινά 2-3 μερίδες/εβδομάδα 2-3 μερίδες/εβδομάδα 2-3 μερίδες/εβδομάδα
9 Όσπρια Τουλάχιστον 3 μερίδες/εβδομάδα Τουλάχιστον 3 μερίδες/εβδομάδα Τουλάχιστον 3 μερίδες/εβδομάδα
10 Λίπη και έλαια,ελιές, ξηροί καρποί 4-5 μερίδες/ημέρα 4-5 μερίδες/ημέρα 4-5 μερίδες/ημέρα
1. Εθνικός Διατροφικός Οδηγός για Γυναίκες, Εγκύους και Θηλάζουσες [online] Διαθέσιμο στο:http://www.diatrofikoiodigoi.gr/?Page=entypo-yliko-%20gynaikes [Ανακτήθηκε 10 Φεβ. 2020]
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email
Share on print

Μοιραστείτε το!

Σας άρεσε αυτό το άρθρο;

Ακολουθήστε τα παρακάτω τρία απλά βήματα!

Με την εγγραφή σας στο maia.gr μπορείτε να απολαύσετε περισσότερη αρθρογραφία και να επιλέξετε το σεμινάριο που σας ενδιαφέρει!

Παρακολουθήστε το σεμινάριο online, όποτε και από όπου βρίσκεστε

Επιλέξτε το σεμινάριο που σας ενδιαφέρει, πατήστε ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ

Σεμινάρια εγκυμοσύνης

Παρακολουθήστε το σεμινάριο online, όποτε και από όπου βρίσκεστε

Περισσότερα από την κατηγορία “Διατροφή”