Διατροφικός Οδηγός: Συστάσεις για σωματική δραστηριότητα

Κοινοποίηση!

Χρόνος ανάγνωσης: 1.1'

Συστάσεις για σωματική δραστηριότητα

  • Μια φυσιολογική εγκυμοσύνη είναι απολύτως συμβατή με τη συνέχιση της καθημερινής σωματικής σας δραστηριότητας.
    Παραμείνετε σωματικά δραστήρια για τουλάχιστον 30λεπτά την ημέρα, τις περισσότερες, αν όχι όλες τις ημέρες της εβδομάδας.
  • Αν δεν ήσασταν σωματικά δραστήρια πριν από την εγκυμοσύνη, αφού ζητήσετε τη συμβουλή του γιατρού σας, μπορείτε να ξεκινήσετε με ήπιες δραστηριότητες που ταιριάζουν στη φυσική σας κατάσταση, όπως το περπάτημα, η κολύμβηση κ.ά. Αυξήστε σταδιακά τον χρόνο της σωματικής δραστηριότητας.
  • Αν ήσασταν σωματικά δραστήρια πριν από την εγκυμοσύνη, τροποποιήστε τις δύσκολες δραστηριότητες ή αντικαταστήστε τις με πιο ήπιες όσο προχωράει η εγκυμοσύνη σας.

Οφέλη της σωματικής δραστηριότητας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

  • Καλύτερη ρύθμιση της αύξησης του σωματικού βάρους.
  • Αύξηση της αντοχής για τον τοκετό.
  • Αύξηση της δύναμης και της αντοχής των μυών, και καλύτερη αποκατάσταση των κοιλιακών μυών μετά τον τοκετό.
  • Βελτίωση της διάθεσης και μείωση του άγχους.
  • Καλύτερη ποιότητα ύπνου.
  • Βελτίωση της εικόνας του σώματος

Χρήσιμες συμβουλές

  • Ζητήστε τη γνώμη του γιατρού σας πριν ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα γυμναστικής.
  • Φροντίστε να πίνετε νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη σωματική δραστηριότητα, ώστε να αποφύγετε την αφυδάτωση.
  • Μην το παρακάνετε! Θα πρέπει να είστε σε θέση να διατηρείτε μια φυσιολογική συζήτηση κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων.
  • Αν νιώθετε πιο κουρασμένη από ό,τι συνήθως, μην πιέζεστε και ξεκουραστείτε. Αν νιώσετε την ανάγκη να σταματήσετε κατά τη διάρκεια της άσκησης, διακόψτε την άσκηση.
  • Αποφεύγετε δραστηριότητες που αυξάνουν τον κίνδυνο πτώσης ή τραυματισμού, όπως ποδηλασία, σκι, πολεμικές τέχνες.
  • Αποφεύγετε να ασκηθείτε σε εξωτερικό χώρο κατά τις ζεστές ημέρες με πολλή υγρασία.

Διατροφικός Οδηγός: Συστάσεις για σωματική δραστηριότητα

  1. Εθνικός Διατροφικός Οδηγός για Γυναίκες, Εγκύους και Θηλάζουσες [online] Διαθέσιμο στο:http://www.diatrofikoiodigoi.gr/?Page=entypo-yliko-%20gynaikes [Ανακτήθηκε 10 Φεβ. 2020]

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία: ΔΙΑΤΡΟΦΗ

  • Ποια βότανα χρησιμοποιούμε και ποια αποφεύγουμε στην κύηση

    Αν είστε λάτρης των εναλλακτικών θεραπειών και των βοτάνων, αυτό που θα πρέπει να μάθετε από τους πρώτους κιόλας μήνες της εγκυμοσύνης σας είναι πως τα βότανα μπορεί να θεωρούνται αθώα, μην ξεχνάτε, όμως, πως είναι και φάρμακα, γι’ αυτό η χρήση τους πρέπει να γίνεται με τη συμβουλή του γιατρού σας.

    By Last Updated: 10 Φεβρουαρίου 2022
  • Διατροφικός Οδηγός για Θηλάζουσες: Μητρικός θηλασμός και εργαζόμενη μητέρα

    Ένας από τους βασικούς λόγους πρώιμης διακοπής του μητρικού θηλασμού είναι η σύντομη επιστροφή της μητέρας στην εργασία της, ιδιαίτερα μάλιστα όταν δεν υπάρχει δυνατότητα υποστήριξης της συνέχισης του μητρικού θηλασμού στον εργασιακό της χώρο.

    By Last Updated: 10 Φεβρουαρίου 2022
  • Διατροφικός Οδηγός για Θηλάζουσες: Συμβουλές και πρακτικές οδηγίες για την επιτυχία και την εδραίωση του μητρικού θηλασμού

    Το μωρό καλό είναι να θηλάσει το συντομότερο από τη γέννησή του, ακόμα και αν γεννήθηκε με καισαρική τομή, και αν είναι δυνατόν κατά την πρώτη μισή ώρα από τον τοκετό.

    By Last Updated: 10 Φεβρουαρίου 2022
  • ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

    Ήδη από τον πρώτο μήνα της εγκυμοσύνης το στήθος της γυναίκας αλλάζει και προετοιμάζεται για την παραγωγή γάλακτος.

    By Last Updated: 10 Φεβρουαρίου 2022
  • Προστασία, προαγωγή και υποστήριξη του μητρικού θηλασμού

    Για εκατομμύρια χρόνια κάθε μητέρα θήλαζε, χωρίς σχεδόν καμία εξαίρεση, τα παιδιά της. Ωστόσο, εδώ και αρκετές δεκαετίες, διάφοροι κοινωνικο-οικονομικοί παράγοντες οδήγησαν στην απομάκρυνση από τον μητρικό θηλασμό.

    By Last Updated: 10 Φεβρουαρίου 2022
  • Η σημασία του μητρικού θηλασμού

    Ο μητρικός θηλασμός είναι ο φυσικός τρόπος διατροφής του μωρού σας που του εξασφαλίζει την ιδανική αύξηση, ανάπτυξη και υγεία.

    By Last Updated: 10 Φεβρουαρίου 2022
  • Ποια βότανα χρησιμοποιούμε και ποια αποφεύγουμε στην κύηση

    Αν είστε λάτρης των εναλλακτικών θεραπειών και των βοτάνων, αυτό που θα πρέπει να μάθετε από τους πρώτους κιόλας μήνες της εγκυμοσύνης σας είναι πως τα βότανα μπορεί να θεωρούνται αθώα, μην ξεχνάτε, όμως, πως είναι και φάρμακα, γι’ αυτό η χρήση τους πρέπει να γίνεται με τη συμβουλή του γιατρού σας.

    By Last Updated: 10 Φεβρουαρίου 2022
  • Διατροφικός Οδηγός για Θηλάζουσες: Μητρικός θηλασμός και εργαζόμενη μητέρα

    Ένας από τους βασικούς λόγους πρώιμης διακοπής του μητρικού θηλασμού είναι η σύντομη επιστροφή της μητέρας στην εργασία της, ιδιαίτερα μάλιστα όταν δεν υπάρχει δυνατότητα υποστήριξης της συνέχισης του μητρικού θηλασμού στον εργασιακό της χώρο.

    By Last Updated: 10 Φεβρουαρίου 2022

Αυτό το περιεχόμενο είναι αξιόπιστο και επιστημονικά επιβεβαιωμένο. Βασίζεται σε επίσημες ιατρικές μελέτες, έχει ελεγχθεί και επιμεληθεί από γιατρούς, μαίες και επαγγελματίες υγείας και παρουσιάζει αντικειμενική πληροφόρηση στη διάγνωση και τη θεραπεία ασθενειών. Περιέχει βιβλιογραφικές πηγές αναφοράς. Αν είστε επιστήμονας υγείας και διαπιστώσατε ότι εμπεριέχονται ανακρίβειες, λάθη ή παραλείψεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]

  1. Το maia.gr αποτελείται από γυναικολόγους και μαίες, που εξειδικεύονται σε θέματα μαιευτικής. Ο ρόλος του είναι ερευνητικός, επιστημονικός και γνωμοδοτικός. Η εφαρμογή παρέχει στο χρήστη μαιευτικές πληροφορίες. Η παρούσα εφαρμογή δεν αποσκοπεί στη διαφήμιση ιατρικών υπηρεσιών. Αντιθέτως, αποτελεί ένα χώρο ενημέρωσης και ανταλλαγής ιδεών στα πλαίσια της κοινωνίας της πληροφορίας. Η Εφαρμογή παρέχει πληροφορίες γενικού χαρακτήρα και έχει σχεδιαστεί για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Θα πρέπει πάντα να συμβουλευτείτε ένα γιατρό ή άλλο επαγγελματία του τομέα της υγείας.
  2. Οι πληροφορίες που παρέχονται εδώ είναι συμβουλευτικές / ενημερωτικές, δεν λαμβάνεται υπόψιν το ατομικό ιστορικό και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε ατόμου και δεν υποκαθιστούν σε καμία περίπτωση την ιατρική κλινική εξέταση, διάγνωση και χορήγηση θεραπευτικής αγωγής. Ποτέ μην αγνοήσετε τις συμβουλές του γιατρού σας επειδή διαβάσατε κάτι στο maia.gr.
Η εφαρμογή maia.gr αποτελείται από καταρτισμένο δίκτυο επιστημόνων που προσφέρουν τις γνώσεις και την άποψή τους ανάλογα με το γνωστικό τους αντικείμενο.
Δείτε όλα τα άρθρα από: Συμβουλευτική Ομάδα